onsdag 25. mai 2011

Stiftar, drømmekjole og finale

I dag skal eg ned og ta ut stiftane fra magen. Æsj. Eg kvir meg. Lure på om det gjør vondt? Jada, eg e litt pinglete...

Derfor e det viktig å tenka på noe ant. Noe kjekt. Som for eksempel klær. Eg har endå ikkje funne ut koss klesstil eg skal gå for når eg blir slankare. Eg trur det er to grunnar til det:

1. Eg klare ikkje heilt å forestilla meg at eg skal bli slankare, klare ikkje heilt å tru på det liksom.
2. Eg har aldri hatt noen klar definert klesstil før, for eg har hatt hovedfokus på å velga klær, stoff og fargar som har vært mest mulig flatterande i forhold til kroppsstørrelsen min.

Så om eg skal gå for klassisk, rocka, bohemsk, sporty, gothisk, romantisk eller trashy klesstil gjenstår å se:-))))

Det eg veit, e at eg elske kjolar. Og 50-tallet:-) Så derfor, hvis eg når idealvekta mi, er detta min drømmekjole:

Mhmm. Lekker, ja? Eg skal lova deg at hvis eg noen gang blir passande størrelse til denna, skal det ikkje kosta meg en kalori å bestilla den fra Junaiten på et blunk. Kosta ka det kosta vil:-)

Ellers så kom Kirstie og Maks på en god 2. plass i går:-) Her er siste dansen deirans, som forøvrig e en repitisjon av første dansen de hadde for 10 uker siden. No med ei atskillig slankare Kirstie:-)

4 kommentarer:

  1. Sv: Kjøpte du den kvite med ni skuffer og speil på midten?? :D :D Te 500kr?!?

    SvarSlett
  2. Ja, va rett før eg kjøpte den sjøl :) Men fant ut at eg ikkje hadde plass. Knallfin va den! Du kan tro eg sikla ein stund.

    SvarSlett
  3. Ja, den var det:-) Har vel egentlig ingen plass til den eg heller, men eg får laga plass....
    Den stod jo heilt i stil med kjolen over her:-)

    SvarSlett