torsdag 9. juni 2011

Slapp, susen og Sopranos

Okai. Det kan se ut som at kroppen no er begynt å reagera på det lave kalori-inntaket eg har hatt dissa ukene. Eg begynte på fast føde for ei uka siden, men er no slappare enn noen gang før.

Det er nok kroppen som har forstått at detta nye kostholdet e komt for å bli, og underernæringa er et faktum. Eg e skikkelig bortreist for tida. Glømme det mesta, er distré (ja, meir enn normalt) og blir sliten av ingenting. Og så er eg forferdelig klomsete. Rive ned, miste i golvet og snufle i vei:-) Skulle laga pizza til Leander i dag, og klarte å tømma et heilt glass med hvitløk-krydder oppi fyllet. Stakkars gutt, han blir nok åleina på skulen i måro:-)

Det e nok en fase detta og, inntil kroppen har vent seg til det nye lave energi-inntaket. Men det passer utrulig dårlig no (som det sikkert alltid ville gjort). Har ei krevande helg foran meg, og veit ikkje kor eg skal henta energien fra. Aiaiai. Eg prøve å starta med protein-drikkar igjen i dag, og håper det hjelper. Så får vi se.

Ellers tilbringe eg mye av dagane sammen med Tony Soprano. Og Silvio, Paulie, Furio og resten av gjengen. Det e ganske fin tidtrøyte det. Kjenne eg blir litt småaggressiv av å se på de, så eg må ta noen pausar innimellom:-) Eg elske mafia-filmar, alt som har med Italia å gjøra samt gode seriar. Så Sopranos ekje det versta eg kan gjøra når eg ikkje e i stand til å gjøra så mye anna:-)


No burde eg ha tatt en runde med vaskekosten..... Fuhgeddaboudit!!
Tar nett en tur inn i senga, og ser en ny episode med gutta fra New Jersey.
Bada Bing, Bada Boom:-)

4 kommentarer:

  1. Så bra at du like Italia, so do i så Elin you me and Italia (du vait når)
    klem:-)

    SvarSlett
  2. Woohoo! Oh, yes I do. Italy: Be afraid. Be very afraid. (plutselig blei eg engelsk _og_ tøff. Må slå av Sopranos no...:-)

    SvarSlett
  3. Hei! Lenge siden du har oppdatert her nå!!! :D Har vel vert masse med UFOen som har tatt tid? :D Må lage ett innlegg snart da snuppa ;)

    SvarSlett