onsdag 11. mai 2011

Nyoperert

Då er det gjort. Blei operert kl. 10.00 i går, og det tok vel halvanna time, hvorpå eg var på oppvåkninga til ca. 18.30. Så var det tilbake på rommet. Trur eg. E litt usikker på dette med tid.

Det går bra. Det er en stor operasjon, og eg kjenner det. Har hatt en del luftsmerter, som no begynner å avta noe. Men eg er ferdig! Eg er i gang med mitt nye liv:-) Og det kjennes veldig godt.

I dag er målet å ta til seg 3 dl vatn, og det skal vi bruka heile dagen på. Har et lite shot-glass som eg fyller på 10 ml, og bruker god tid på å få disse i meg. Så då har eg jobben i dag.

Utenfor vinduet mitt er det sol, og eg gleder meg til å komme ut igjen i sollyset:-)

5 kommentarer:

  1. Så kjekt at du blogger ifra sykehuset og informerer oss! :D
    Så bra alt har gått bra! Du e kjempe tøffe og masse lykketil videre :)=

    SvarSlett
  2. Du e ei tøff dama Elin som gir mange inspirasjon. Så glad for alt har gått fint. No vente eg bare at du skal komma haim, og når formen e der så kjeme eg.E ufattelig glad i deg, du e mi sol :) Stjerneklem Siven :)

    SvarSlett
  3. Lukka til Elin,sender stooor klem:-))

    SvarSlett