lørdag 7. mai 2011

Heilt elektrisk

De siste 3 ukene før GBP operasjonen går en på diett, der målet er å ta av 5-10 kg. Hovedgrunnen til dette er å få vekk en del fett som ligger rundt leveren. Kirurgen flytte litt på leveren under inngrepet, og ved å følga dietten minsker risikoen veldig for blødningar og komplikasjonar i den prosessen.


Og 2 uker før operasjonen må de som røyker slutta å røyka. Eg er ein røykar. Eg er ingen storrøykar, på en vanlig dag røyker eg kanskje 4-5 sigarettar. Meir i festlige lag, men til vanlig har eg en 20-pakning fra mandag til fredag uten problem. Derfor, i min naivitet, trudde eg at røykeslutten skulle gå som ei kula. Eg var overbevist om at dietten muligens ville bli utfordrande, mens det å stumpa røyken ville gå så mye lettare. Stupid woman.

Det har vist seg at det er heilt omvendt. Dietten har gått heilt greit; med visshet om at detta er kilo som faktisk ikkje komme rullande på igjen i sommar, er det veldig motiverande å følga den. I tillegg er det mentala bildet av en blodsprutande lever ikkje noen appetittvekkar. Men røyken! Det var verre, ja. Min røykfrie dag nummer 2 inneholdt en ganske pinlig episode der eg kasta meg over tobakken til bror min, rulla en røyk i full fart og saug i meg halve på eintotre. Temmelig flau etter denna episoden holdt eg meg røykfri resten av dagen og neste dag. Men jammen holdt det hardt. Og så skjedde det fantastiske.

En utrulig snill nabo dukka opp på døra med en e-cigarette til meg, eller el-sigarett på godt norsk. Den ser ut som en sigarett, den har tilogmed glo på tuppen (led-lys), du innhalerer med den og blåser ut røyk. Som kun er harmløs, luktfri damp. Den er også tilsatt litt flytande nikotin, sjøl om de og har nikotinfrie varianter. Så det blir meir som å bruka nikotintyggis eller plaster. Noe som er lov i forbindelse med røykekutten før GBP. Og en lader den i pc'en faktisk, i USB-porten. Denne sigaretten er visstnok ikkje tillatt solgt i Norge, men en kan kjøpa den via utlandet til eget bruk. Her kan du se Johnny Depp med ein:



Eg syns den er genial. Den dekker mine behov, eg kan holda i den, trekka ned, blåsa ut; alt eg savner. Uten alle de øvrige giftstoffene som er i tobakk. Og i de situasjonane der det er ekstra vanskelig for meg å væra røykfri, som i dag på kafé ute med andre som røyker, kunne eg dra fram røyken eg også.

Takk, kjære nabo. Eg e heilt elektrisk.


http://bloggurat.net/minblogg/registrere/495f47b39a5dfceae45706e68830d5047fd9c994

5 kommentarer:

  1. fin blogg du har, tante <3 Kommer ned ein tur i måro :-)

    SvarSlett
  2. Genialt:-)
    Snakkas i morgo for klesbytting;-)
    Klem

    SvarSlett
  3. Hihii! Fantastiskt! Skal bare nett gå og henta røyken, den ligge til lading i usb-porten!!! Gratulera med fin blogg!! Og lykke til med operasjonen!!

    SvarSlett
  4. Så kjekt du har funne noe som virke :) ønske deg lykke til på tirsdag!! :))

    SvarSlett
  5. åååh, tusen takk for det her innlegget. eg e på dag 3 av dietten, og røykeslutten. å røykslutten va vanskelig, og eg er ei 15-20 sigaretter pr. dag -jenta. etter å ha lest der her, sprang eg til pappa, og nå sitte eg her med en el-sigarett og det føles gooodt.

    SvarSlett