søndag 8. mai 2011

Lykke-lørdag!

Dagen i går var bare herlig! Og så fikk eg så mye fint! Og det er jo alltid kjekt:-)

Først fikk eg besøk av Maren og Ingvild, som eg er henholdsvis tante og filletante til. De kom med de skjønne gavene til meg:-) Bare for å ønska meg lykke til! Så omtenksomme jenter, eg blei heilt overvelda.

Av Ingvild fikk eg denne skjønne lysestaken:



Og av Maren fikk eg ei kvit rosa:




.....med kort og sjokolade:-)



Ekje de utrulig skjønne? Men det var ikkje over med det. Like etterpå kom ei god venninne med en heil SEKK med klær til meg! Klær som eg kan bruka når eg har tatt av litt, om en måned eller to. Det var så utrulig kjekt, for siden eg antageligvis kommer til å skifte klesstørrelse 1-2 gangar i måneden framover vil eg ha bruk for klær i alle størrelsar på vei nedover. Og så har jo denne dama en upåklagelig god klessmak, så eg var bare storfornøyd! Her er et bittelite utdrag:


Og mens eg boltra meg i klær og var storfornøyd, kom min kjære sønn innom. Han var hos pappa'n sin i går, og mens de var og handla lørdagsgodt fant han ut at mamma'n skulle få litt lørdagsgodt også. Han satsa på denne boka, fordi som han sa; eg veit du elsker filmen:-) Skjønnaste gutten til mamma; Farris og krim; lørdagsgodt til tusan!



Og så til slutt, mamma og pappa min som ga meg en utrulig nyttig presang:-) Veit du ka det er? Sånn ser den ut:





Det er en saftsentrifuge. Eg har aldri vært borti en sånn før, men gjett om den er praktisk. Du putter nedi heile frukter eller grønnsaker i trakta på toppen; vrir om brytaren, og vips så får du juice ut i mugga. Den er genial til mitt bruk, siden eg etter operasjonen kun kan leva på flytande kost den første tida. I tillegg ser eg for meg å bruka den litt seinare også, siden eg ikkje er spesielt flink til å få i meg dagens 5 anbefalte. Men å drikka de, det går lett. Vi måtte prøva den i går, og lagde juice av et eple, ei appelsin, en kiwi og ei gulrot. Og det var vanvittig godt! Og så får en i seg alle næringsstoffene. Anbefales!

Jepp, en skikkelig god-lørdag var det. Og så må eg til slutt få takka for all den gode responsen og alle hilsningar eg har fått med hensyn til bloggen min, både her og på Facebook. Eg e vanvittig takknemlig, og vil bare si kor mye det varmer. Og det besta av alt, eg blir så opphengt i blogging og andre ting, at eg nesten ikkje har tid til å kvi meg til tirsdag:-) Nei, det e sant som det e sagt. Blogging e terapi:-)

2 kommentarer:

  1. Skal si du e heldig, må vær for det du e så snill det Elin:-)
    Lykke lykke til, eg heie på deg min venn!
    God klem:-)

    SvarSlett