onsdag 28. september 2011

Tør du?


Sist veka utfordra eg meg sjøl. Skikkelig. Eg holdt et innlegg for 150 stykk på en konferanse. Eg kvidde meg til detta i vekevis, og sov knapt natta før eg skulle i ilden. Eg var med andre ord en smule nervøs. Men eg hadde bestemt meg for at dette skulle eg gjennomføra. Eg skulle ta sjansen, mista kontrollen et lite sekund og hiva meg i det.

Og det gikk jo strålande:-) Etter de tre første setningane var eg der. Eg hadde kontroll. Og det var så herlig etterpå! Eg vil gjøra meir av dette, kjenner eg. Altså ikkje nøyaktig det samma; men fortsetta å tørra ting eg egentlig ikkje tør. For det er en så vanvittig god følelse!

Søren Kierkegaard, han danske filosofen du veit, sa det så enkelt:

Å VÅGE

Å våge er å
miste fotfestet
for en stund


Å ikke våge
er å miste
seg selv


Så no er det slutt på å setta begrensninger og sperrer for meg sjøl - no skal eg ut og tørra ting. Jaffal noen ting, då:-)

Til slutt - sjekk denna utrulig herlige videoen av den svenske gruppo Säkert! - og gå ut og tør litt, du óg:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar