mandag 5. september 2011

Tjue blank

Då er eg vel tilbake fra Haugesund, og første kontroll 3 måneder etter GBP-operasjonen. Eg har hatt en knakande fin dag, rett og slett!

Turen gikk som ei kula, eg og mammo koste oss, det var kjekt å treffa igjen mine medopererte (e det et ord, tru?) og kontrollen var suveren. Eg oppfylte alle krav, alle verdiar i blodet var som de skulle - eg er frisk og fin og rett og slett litt fabulous:-)



Detta skiltet har eg desverre ikkje. Endå....


Hehe, nok sjølskryt no, men det var altså en skikkelig opptur å få bekrefta at en har greidd å følga opplegget som det er anbefalt. Og at kroppen responderer som den skal. Åja, no har eg gått ned 24,3 kilo. Komma tre, faktisk. Viktig å få med:-)

Vel, eg og mammo feira med litt shopping, og eg spanderte på meg en halvliter Pepsi Max og litt nips og tull. Og et skilt, selvfølgelig. Eg er hekta på skilt, og har ganske mange etterhvert. Her er et av mine favorittskilt, som tar mitt nye spisemønster på kornet:





Jepp, sånn e det med den saken:-)))




2 kommentarer:

  1. Tusen millionær takk for sminken i dag men mest av alt for besøket, det var ein real opptur:-))
    Så bra at du oppdatere, siden eg har lagt link til deg på bloggen min:-))
    Klemmmmmmmmmm ♥

    SvarSlett
  2. Bare hyggelig, og vel fortjent:-) Og tusen takk for at du har linka bloggen min, det sette eg stooor pris på:-) Smask!

    SvarSlett