søndag 4. september 2011

Kontroll på kontinentet



Bilde er henta fra nrk.no

I måro skal eg sørover. Det er tid for første kontroll etter Gastric Bypass operasjonen ved Haugesund sjukehus:-)
Eg skal møta fastande før 10, ta en haug med blodprøvar og så har eg time hos favorittkirurgen klokka 13.00. God tid mellom øktene til byshopping, med andre ord. Eg tar mamma min med som reisefølge, så får ho seg en bytur ho også:-)

Eg er så klart veldig spent på om alle prøvar vil væra tilfredsstillande. Sjøl om eg har kjent meg i god form, er det greit å få det bekrefta i blod - bokstavelig talt. Og så blir det veldig hyggelig å forhåpentligvis treffa igjen de eg opererte sammen med, og utveksla litt erfaringar med de. Vi har jo allerede gjort det på Facebook, men endå kjekkare å treffast face to face:-)

Ellers har eg vært sjuk noen dagar. Skikkelig sjuk. Starta med forkjølelse og halsavondt, og utvikla seg til reine influensa-greiene. Heilt utslått, og null matlyst. Og då veit eg jo ka som skjer; rett i kjellaren. Så det var noen tøffe dagar. Etter litt tvangsforing med proteindrikk, kom eg meg litt etter litt. Og no er formen tilbake der den skal væra. Men en viktig lærdom var det. Eg har ikkje noe å gå på lenger, og må bare tvangsforast når matlysten stopper opp. Heilt sprøtt at eg, eg faktisk, skal måtta tvingast til å eta, men sånn er det.

No er eg jaffal klar til en tur til Haugalandet i morra. Alle forberedelsar er gjort, uringlasset e plassert på dolokket, laffaen e fylt opp og Leander og Kathinka e planlagt ivaretatt av gode familiemedlemmer. Så då får eg bare ønska meg og mammo riktig god tur:-) Ha en fin kveld!




4 kommentarer:

  1. Godt at formen kom seg igjen! God tur imåro. Såg deg forresten på loppisen igår, du ser knallbra ut :D Klem til deg!

    SvarSlett
  2. God tur Elin :-) Eg blei operert på tirsdag og alt er bare bra. Det er det retta valget :-)

    SvarSlett
  3. Tusen takk, alle 3:-)
    Så kjekt å høra at alt er bra med deg, Per:-))

    SvarSlett