tirsdag 16. august 2011

På rakkadeisen og Max sprekk.

I helga har eg vært på rakkadeisen. Det var ganske så kjekt:-)
Siden eg no har passert 3 månedar etter GBP operasjonen, er det igjen lov for meg å drikka alkohol. Og det var jo litt kjekt, då. For all del, eg har ikkje hatt noen problemer med å delta i utelivet uten alkohol, men det var no litt greit å kunna klamra seg til en halvliter igjen også:-)



Eg hadde det veldig kjekt, var med festlige folk, stifta nye bekjentskaper og lo masse masse. Og det gikk veldig fint med inntaket. Eg tok det veldig med ro, kjente godt etter og alt funka fint:-) Ellers blei eg godt passa på og, då. Storesøstra mi fulgte meg med argusauger, og spurte hvert 10. minutt om alt gikk bra:-) Det gjorde det. Merka meg at det var hakket meir vanskelig å klara å holda meg til den elektriske sigaretten når eg drakk øl - men eg holdt meg altså. Eg e røykfri no.

Det eg derimot rauk på, var Pepsi Max'en. Søndags ettermiddag ga eg etter for fristelsen og kjøpte meg en halvliter med Max. Godt var det, óg.... Søren plystre. Så då får eg bare konsentrera meg om at det skal bli lenge til neste gang, slik at eg ikkje faller tilbake i gamle mønstre. Lettbrus er ikkje bra for meg. Du kan lesa meir om lettbrus og koss den gir deg ølmage her.

Summasummarum: Nok en milepæl er nådd. Eg drikker igjen, og bør holda meg til øl. Ikkje brus:-)

3 kommentarer:

  1. Det var knallkjekt og må gjentas ♥

    SvarSlett
  2. Du (og Linda) var supersøte! Og eg har endeleg fått vekk raudvinsflekkane frå sjorta mi. Hurra for rakkadeisen!

    SvarSlett
  3. Hurra! Hurra! Hurra! Komme forresten ny t-skjorta no i høst med.... Ja, du gjetta det: På rakkadeisen!

    SvarSlett