fredag 26. august 2011

Fortjusande fredag!


I dag har det vært en fantastisk dag! Det av to særskilte grunnar:

1. Eg har vært å shoppa klær! Det e jo alltid moro. Spesielt moro hos Henne Mote i Odda. De har mye lekkert, og innehavaren e både kjempekoselig og utrulig flink til å finna de rette plaggene til en. Det gjorde ho til meg i dag - og veit du ka? I dag har eg kjøpt buksa i normal størrelse! Det e et kjempegjennombrudd for meg, altså:-) I tillegg til mye anna kjekt påsegodt:-) Og ikkje nok med det. Eg har brøte en anna barriere i dag:

2. Eg har vært på badet med Leander! Altså "på badet" i Odda betyr i svømmehallen. Det er første gang eg har gått med sønn min i svømmehallen i Odda. Eg har bada med han andre steder, men aldri i Odda. Men no er det gjort. Det gikk som ei kula, då:-) Vi storkoste oss, og mens vi herja på i vatnet sir Leander til meg: Det er jammen lenge siden eg har hørt deg le så mye, mamma. Så vi er enig om at dette skal vi gjenta. Ofta.

To milepælar nådd i dag altså! Herlige freddan:-)

GOD HELG!!

4 kommentarer: